Klijent:
Redizajn ambalaže za cijelu liniju Cedevita instant vitaminskih napitaka. Želja je bila da je dizajn dinamičan, proaktivan i vedar te da pritom ambalaža ocrtava vrijednosti branda, a to su: osvježenje, vitamini i ekonomičnost.
Kako bismo naglasili svježinu, prikazali smo vrtlog osvježenja tek pripremljene Cedevite. Iz vrtloga pršte kapljice svježine koje prikazuju dinamičnost i energičnost Cedevite i njenih vitamina. Prirodnost smo zaokružili korom voća koju smo ubacili na vrh ambalaže. Otvaranje Cedevite približili smo tako otvaranju pravog voća. Novom ikonom naglasili smo količinu pripremljenog napitka – podatak koji još uvijek nije zauzeo željeno mjesto u glavama potrošača. Razlikovnost okusa postignuta je kolor kodom i različitim “kapicama” voća.
Grafički dizajn ambalaže, Ovjera tiska, Priprema za tisak, Vizualni identitet